Thursday, October 30, 2014

10 bulan berlalu sepi...

Dear blog, cececececece..fefeeling mcm dear diary la.... ptuihh

dah 10 bulan saya sik membebel dan meluahkan perasaan di dalam blog tok. semua gara2 kehadiran facebook yang telah mengambil alih kemegahan blog tok...

tapi mun ada rahsia nak diluah, yang saya x maok diaccess oleh umum sepantas kilat, blog juak diingat saya.

terkini, saya sudah melupakan Mr B sebab merasakan tiada pekdah mok terus menunggu bulan jatuh ke riba. Alasan kedua untuk melupakan Mr B adalah apabila saya meminta petunjuk dan Allah menghadirkan orang lain dalam mimpi saya. Saya percayak sbb mimpi ya berlaku bukan semasa lalok2 maok sik maok angkat subuh..tp waktu tidur yang betul.... dan saya mampu ingat mimpi ya...

So, apa next resolution saya? saya serius sik tauk. orang yang saya mimpi ya adalah orang yang saya kenal. ne ndak bila berdeban dengan orang ya kinek tok, saya merasa sengkol-sengkolan.. ahhaha.... paloi nak? orang ya x tauk apa2 pun.

tapi mun diekot perasaan, abislah saya... silap haribulan, betul2 saya jatuh chenta dengan en mimpi saya ya klk. ne ndak, masa sopping malam td pandei terbayang en mimpi ngembak baby kmk duak sambil sopping. weeha...kenja alu jak imaginasi ya. nak dipadah en mimpi dah menguasai ruang fikiran saya, sik juak..sik adalah en mimpi ya bersarang dlm otak saya. cuma come and go ajaklah.

saya takut jantung berdebar jak nangga en mimpi lps tok.... hahaha]

semoga Allah permudahkan segala urusan dan perjalanan hidup saya. seriusly saya clueless...

till then...entah bila then ya kmk sik tauk...
jumpa semula bila kmk bersiaran gik klk..

daaaaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...