Tuesday, August 2, 2011

update suka2, ne tauk ada orang lindu sama saya...

Sebenarnya ai ada banyak gila benda dlm todo list..tp skrg ini hamba tengah buntu...bukan buntuk... maok rest kejap...lps tok sambung gik molah kerja... (tokla bahan k boss ai komen klk...), tp ada ku kesah? ko rasa?

oppss..sakit perut yang amat pulak... ai g memerut dule ye... sabar menanti...

:
:
:
lamak juak ai nak upload gamba2 tok tek...

silakan menjamu mata dengan gambar2 krek yang diambik menggunakan kamera kamek.. gambar2 biasa dah terlalu selalu ktk org layan nak? kali tok layan gambar krek jak..

Ini set golf saya. sebenarnya air freshner yg kmk dapat free dari kedei aksesori kereta :)

Tali yang diikat untuk menggantungkan pasu bunga oked mak saya di belakang rumah

Akar oked mak saya

ini bunga lalang..oo bukan...buah pokok semalu yang telah kering

Arang Batu?

Tag Handbag saya

Lady bird. Tapi bukan burung. and also, mcm ne tauknya lady?

Daunnya boleh diulam, tp bunganya sik boleh oo?

Kecelaruan dibelakang rumah


Ini saya le

saya lagi..

Tapai? langsung aku x boleh makan benda tok wpun pernah coba..

saja2

saya lagi, gambar kandid heng masa family day riya
So, mcm ne? kacak sik gamba diambik makei kamera ku? Raya lak ai maok pose banyak2..hoho...

Apa sebenarnya nak dicerita ai dalam tok tek? ntahla...nang krek... ya ajaklah dolok.. daaa

3 comments:

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

kacak la gambar ya...ada bakat ;)

InaAhyat said...

hobi terbaru kitak kah...kacak...hehe..+ template ya pun baru juak..hahaha

Cik Hani yang Baik said...

hasma, ada bakat? aku suka menimba ilmu dari otai2 di office..haha

k ina, hobi lamak yg diaktifkan kembali... tp kamera yg tok kmk bli compact jak...dolok camera manual, bapak kmk berik dslr.. sikpa..camera tok pun ada function dslr, cuma kmk x boleh pulas zoomnya..hehe

template pun dah berbulan kmk tukar..maybe sbb xda update ktk x perasan...

slmt berpuasa ngan ktk 2 sefamily...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...