Wednesday, August 3, 2011

Rindu kawan-kawan dan masa silam

Hahaha...tajuk hari tok ala2 KLMJ.
Tauk ktk org KLMJ ya apa? ok, saya madah - Kenangan Lama Mengusik Jiwa....

kmk pun sik tauk mcm ne tiba2 boleh bercerita ttg rindu kawan....mesti lepas baca komen hasma and k ina untuk my previous entry...

sblm merapu lebih banyak, saya persembahkan gambar kenangan saat terakhir kt berjumpa bersama2....
10 tahun yang lampau...
mesti bila ktk orang nangga gambar tok terkenang semua olah kt masa study.... dengan sik tidur molah thesis last minute, dgn susahnya nak carik supervisor, dengan kuat makan..haha.... saat2 remaja yang indah...
kmk sengaja tukar tone warna n engkah frame, biar kesan SILAM ya kuat...hahaha

Alhamdulillah wpun olah sik berapa nak cemerlang, sama mcm cgpa yg kt dapat, dpt juak kt pekerjaan untuk menampung kehidupan kan?

kmk sik pernah imagine akan jadi Pegawai Teknologi Maklumat, even masa study dolok, x tauk pun jawatan ya wujud..haih.. 

dengan rezeki yang ada.. saya telah bersama unimas sejak 1997. Dah 14 tahun saya bersama unimas... siapa sangka...unimas foreverlah kiranya...study unimas, kerja unimas, misi seterusnya..??

kinek tok kawan2 semua dah ada life masing2, ada yg berkembang keluarga dan kerjaya, cuma kmk jak yg berkembang saiz badan..hahaha

last time nasib bait ada mini gath di kl, dpt juak melepas rindu dengan kawan-kawan....di kch ne ada kawan2 kt lagik..erna jauh di miri, kawan-kawan lain semua di sinun... klk mun kmk turun kl kt jumpa gik k...

apa jak sebenarnya nak ditulis, tadik bukan main gik rindu..dah paste gamba alu ilang rindu..hahaha..

sebagai melengkapkan rapuan pada hari tok, kmk nak engkah gambar terkini lok eh..
Gamba masa gath riya...
ya ajaklah..dah lepas dah rindu dengan semua :)

daaaa
sayang semua xoxo

3 comments:

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

rindu juak dgn kitak ehh..

Saidah said...

aisehh tetiba aku teringat ko mahani, rasa nak jengah blog ko, nmpak plak gambo penuh nostalgia nih... kalo turun kl calling2 la aku, hasma, k ina.. semenjak kahwin ntah apa yg aku sibukkan aku pun sik tau.. patutnya hujung thn nie aku sudah ada baby, tp sikda rezeki.. sempat pregnant 3 bln lebih sj.. aku miscarriage bln july lepas..

Sebatang Pensil Kayu said...

nampaknya kt saling merindulah..hehe.. yalah oo blm ada rezeki..sikpa usaha lagi...sbb usaha tangga kejayaan... at least ko boleh juak berusaha... aku? haha... aku tunggu ajaklah jodoh aku...mungkin jodoh aku masih berterbangan dilangit biru..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...