Friday, January 14, 2011

Terkejut sbb dahsyat....

Wahaha... aku saja jak nak bedengah, aku empun post rah wall Zahiril Adzim dah direply nya.. haha..
Aku pun sik tauk gila apa aku malam tok nak update 2-3 igek entry semalam.... maybe sbb dah lamak gila aku x update cik blog aku tok....

Selain daripada ya, ne tauk boleh menambah hit ke blog aku, mun orang search pasal si ZA tok.

Aku sik ingat dalam cita apa aku mula2 nangga nya tok belakon.. antaranya yang aku ingat adalah 100 harijadi. Aku bukan jenis fanatik dengan artis, cuma aku suka dgnnya tok sbb nya very down to earth and nya ada blog juak. Selain daripada ya, blognya adalah sangat best...

Rajin nya tok melayan fan..harap2 sampai bila2lah mcm ya.. kekalkan momentum ya k.. (ahaha...mcm nya faham pun apa dikerepak aku, just in case nya terjumpa entry tok..)

Aku purposely menulis dalam Dialek Melayu Sarawak sebab memang bahasa pengantar blog aku adalah Dialek Melayu Sarawak..mun ktk orang sik paham apa dikerepak aku, sila2 hayati dan pasti ktk orang boleh dapat intipatinya kelak.

apa lagik? ya ajaklah dolok...hohoho..... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...