Friday, January 14, 2011

Review Azam Tahun 2010

Dalam sibuk2...rupanya aku belum menuaikan janji untuk update/review azam aku tahun lepas (2010)

So, here we go...


Azam Tahun Baru Ai

1. Kurangkan berat badan sebanyak 5%
Berat Sekarang: 86kg 81.4kg 86kg
5% dari berat sekarang : 4.3kg sahaja
Berat sasaran:81.7kg
*nampak tak...pengurangan berat sejumlah 5% dah tercapai.
1.1 5% dari 81.4kg = 77.33kg (4.07kg)
Berat Idaman pada hujung tahun: 75 kg (11kg @ 12.8%)
Gilosh, berat badan dah naek balik ke 86kg..
hujung tahun - huarrrr berat aku naek balik...so, azam ini tidak tercapai...2. Settle Kad Kredit 
hujung tahun - diakhiri dengan 2 kredit card yang full limit (3k + 5k) - gagal jugak3. Molah stor di rumah ai
hujung tahun - ini berjaya dengan usaha dedi i4. melancong/melawatTahun ni dah g melancong ke Pontianak, Indonesia
5. jaga percakapan/tutur kata. Jangan laser gilak -aku rasa ada kurang sikit... sbb aku jarang bercakap, sbb bz..


rasanya ya ajaklah review aku..xda banyak...3 out of 5 dah tercapai...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...