Tuesday, March 9, 2010

Jiwa Kacau

Ai tink ai ada masalah dgn emosi diri.
Benda disekeliling semuanya kelihatan membosankan, baik manusia, kerja, dan sebagainya.
Kmk kehilangan kegembiraan.
Sik tauk sine berayan....

Kadang2 semangat nak molah kerja sampei ke langit ke 7.
Kadang2 langsung sik ada semangat.
Mcm ritok, aku rasa nak pulang ke rumah jak :)

Sinelah tuju semangat kmk.
Sinelah tuju ketenangan jiwa kmk.
Sinelah tuju keseronokan bekerja kmk.

I know that i hv to do sth abt this....
tp, sik ada rasa, sik ada keinginan...
mcm ne ya....
i need a very gud rest...
maok bercutilah.......
daaaa

3 comments:

Anonymous said...

mahani, take a gud rest... lps ya concentrate dgn hobby ke...reading a novel??

Cik Hani yang Baik said...

hasma..tq for the suggestion..
aku tgh mencari dana..mun dana aku cukup..aku plan mok g holiday..sumwhere

Anonymous said...

holiday pun okay. aku pun if lps holiday..mood mcm ok sgt...aku mmg ada buat monthly allocation for holiday fund..tp sikit aja...lama² cukup la kan...all the best...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...