Wednesday, June 3, 2009

Jawapan atau sambungan...

sbb readers dah sik sabar nak tauk apa cita sebenarnya..aku cita juaklah..
wpun sebenarnya aku takut objek yg berkaitan tiba2 membaca blog aku tok..
haha...mun nya terasa...lantaklah..bukan aku sebut nama pun kan??? hahah...

okla..sikla suspen mana...
yesterday (nyanyi mcm the beetle)... aku merasa sangat jeles...
aku sebenarnya percaya..dalam hati aku dah sik ada orang ya lagik..
apa bila aku nangganya, aku sik berdebar pun...
apa aku sikda pun teringat dengannya setiap saat mcm dolok...

tp...kenak aku jeles...jeles tahap dewi..ahhaha...selalu tahap dewa..kita tukarlah sekali sekala kan?

ya lah perasaan dlm hati aku marek..tiba2 perasaan jeles aku membuak2...
apa yg membuatkan aku jeles secara tidak dirancang?
haha...sbb, aku nangga nya klaka dgn ompuan lain..dgn nada mesra g....
bodo kan? sbb ya pun jeles.... :||
tp...bila dgn ompuan lain, aku sik kisah pun...but this one..tiba2 perasaan jeles ya muncul..
bukan aku yg maok ah...perasaan jeles ya yg gatal2 datang dalam hati aku...

so....aku malas lah nak fikir...kenapakah ini terjadi...
bagus aku molah kerja jak...
weeewitt...kita enjoy...

4 comments:

Anonymous said...

oh..mmg la kdg2 jeles ya dtg dgn tiba2. tp mun dah sampai tahap dewi ya, aku rs mcm susah nk gambarkan. kelak kitak jd upset @ sedih. jom ceria2 ngan kamek.

Cik Hani yang Baik said...

no worry...aku ceria dah...

Saidah said...

means masih ada la ya saki baki perasaan ya.. mmg sukar dibuang.. mun perasaan ya dah benar2 ilang, if ko nangga nya ngan sapa pun, sikda kesan lagik..

Cik Hani yang Baik said...

yalah..susah eh..ada saki baki perasaan tok....biar berlalu jakla...
life must go on kan??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...