Thursday, June 18, 2009

aku

aku skrg tok adalah seorang manusia yg sangat kosong...hati aku rs mcm terbelenggu, dianok org pun aku sikda perasaan. tapi kerja aku polah occay...

perasaan dgn org yg dolok menggebu2 pun dah sik lauk lenyap ke sine....

kenak oooo??? sik dpt aku nak jwb...

mungkin byk gilak kejutan dlm hidup aku lately....
banyak gilak kerja..tp anehnya, aku sik rasa stress...aih eh....adakah rasa aku dah mati??

jauhkan semua itu...

sik apalah..aku cuba hidup seadanyalah...
mun ada update ttg perasaan aku, klk aku cita g...daaaaa...

+ org kesukaan kmk, ne perasaan kmk ngan ktk oo? ktk dah hilangkan ka???

3 comments:

Anonymous said...

hmm..x baik ckp mcm ya, mydear fren.
apa kata ambik cuti, pergi ke tmpt kesukaan kitak..cari semangat yg baru..

Saidah said...

hmm kdg2 pernah gak rasa camni.. hati mcm sikda rasa lagi.. jadik bosan & kosong.. sib baik la ade byk sumber lain yg mengembalikan rasa itu.. terutama kawan2 yg sering menjadik supporter :D

Cik Hani yang Baik said...

hasma: aku sik stress n aku sik juak hilang semangat...just that...rasa soo empty....tp aku ttp buat kerja n menjalani hidup mcm biasa..cuma xda yg boleh buat aku rs excited...
odah: pelikkan..mcm perasaan ya hilang dr dalam hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...