Monday, June 14, 2010

Stress di atas paras normal

aku adalah sangat stress...otak aku rs mcm jem ajak...sik mampu berfikir dan memikir. sekaligus menyebabkan otak, hati dan perasaan menjadi sangat penat. aku sik tauk nak polah apa dah tok. level of stress aku dah melimpah ruah..kerja mmg byk gila...aku sik tauk nak mula nok ne dolok. aku suka busy...tp aku sik suka dirik aku yg xdpt handle kebusyan dan malar jak membiarkan kebusyan ya memonopoli hidup aku. malas aku nak molah paragraph..sak beserabut mcm otak n jiwa aku masa tok juak... ya Allah, tenangkanlah hati hamba mu ini. bantulah aku untuk berfikir dengan waras dan permudahkan aku untuk menyelesaikan segala tugasan yang telah diberikan. Amin....

1 comment:

Unknown said...

go for vacation la dear.. ;) tinggalkan sekejap kerjah mo do walaupun setakat jelau mak. clear up your mind..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...