Wednesday, May 19, 2010

Memecahkan kesepian blog

Hahaha....kenak tiba2 jak aku tetak? aku pun x tauk...heng kali..
lamak gila dah ai x hapdet blog kesayangan beta ini......
(*aih, apa mcm bercelaru jak ayat yg ditulis oleh ai tok oh?)
actually...ai saja maok melepaskan kerinduan pada blog terchenta ini...

kenak ai x hapdet blog? adalah kerana:
a. ai sangat busy sehingga ai merasakan waktu 24 jam ya sik cukup...haha...(ragu2 jak dgn fakta tok)
-yang sebenarnya, 2-3 minggu kebelakangan tok, kerja mmg banyak giler...tp semua ya dipolah di opis, bila sampei rumah, mata nang kelat sikpat dibukak lagik..crayzee....so, tunite..demi melangsaikan tugasan yg tertunggak, ai dengan ini meneguk beberapa gelas nescafe 3 in 1 kaler merah dgn harapan dpt stay up sampai pagi.
b. sik ada benda yg ai nak hapdet..life mcm dull giler..xda yg exciting...adalah few..tp x cukup membuahkan keterujaan untuk menulis di dalam blog...

ok..sebab dah lamak x hapdet blog...silakan membaca serba sedikit hapdet dari diri hamba ini...
i. ai telah menjumpai blog seorang jejaka hensem yang telah mencairkan hati wanita ai yg x berapa nak wanita tok..haha. mempersembahkan, blog Zahiril Adzim yang sangat hensem..haha. maok engkah gamba tp takut di saman sbb engkah gambar org sesuka hati...ai engkah jakla..dah gamba tok keluar dlm gugel..kira halallah kan? sblm terlupa, tima kasih gugel.
sangat sweet sekali, wpun kawan ai madah nya ingat si Zahiril tok org indonesia.
ii.BlackPing Masquerade Dinner Party - telah berlangsung dengan sungguh jayanya...bermula agak perlahan, tp alhamdulillah majlis mampu memberikan senyuman kepada semua yg hadir. Ai rasa persembahan penutup iaitu persembahan lagu Cari Jodoh dari Bujang dan Dara merupakan penutup yang sungguh berjaya, wpun persembahan ya xda dlm jadual..ngeh2..(pssstt). Tok gamba kmk org..
iii.dinner - ngeh2...bila ya oo...2 minggu yg lepaskah? kawan ai belanja ai g dinner di atmosfera. atmosfera tok terletak di depan the Spring, tp..mlm ya rami urg, alu lambat ada jak oda ai keluar.. haha...knk masuk dlm hapdet juak oo? ai pun x tauk..ngehngeh...
iv. anak buah baru- adik ai telah pun selamat melahirkan baby boy secara normal pada 11 mei yang lepas. walau bagaimanapun, baby boy tersebut adalah baby premature dan keluar semasa kandungan berusia 30 minggu. tp baby berada di dalam keadaan yg sihat, cuma blm dpt keluar sbb beratnya blm mencapai 2kg. masa dilahirkan, baby adalah seberat 1.45kg sahaja. kenak ai maok cita pasal tok? sbb ai berada di dalam keadaan panik dan tidak bersedia semasa adik ai masuk wad. at last, ai dgn adik bongsu ai vrooommm ke hospital pada jam 11pm dan hanya kembali ke rumah pada jam 3am. mata ai adalah sgt kelat dan menyebabkan ai terpaksa menuang meeting yg dijadualkan pada keesokan harinya... hai hai..
v. apa gik nak diupdate? sikda gik rasanya..pasal kerja...oo yeah..ai adalah sgt busy..todo list ai adalah sgt panjang...knp yea, bila saya diberi project..pastinya project yg mempunyai banyak isu...ada hikmah bak kata bos yg bakal besar...InsyaAllah..cuma harapan ai, walau dalam apa keadaanpun, ai harap semoga ai dapat memberikan yang terbaik.
oklah..ai maok molah kerja lok..klk ai update gik..daaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...