Tuesday, August 4, 2009

Saya Sedikit Tawar Hati

Herm...dah beberapa menjak tok ai mengalami masalah tiada keseronokan bekerja...
ya lah masalahnya....
mungkin badi mungkin kebetulan...
everytime that person jadi boss i, nang akan teruklah prestasi kerja ai...
mmg, ai tok suka melawan..but..mun sikda benda nak dilawan, mcm ne ai boleh melawan..
lu fikirlah sendiri...
too many things on the way...sik pandei siap2...
ai perlu salahkan diri sendiri sebab sik berdisiplin dan sik berkomitmen...
tp sikkan ai sorang jak salah..
dear sir..pls la..get out of my way.....
sangat MALAS memikirkan tentang kerja....
sangat MALAS nak turun kerja
lebih2 lagik bila ada kawan ai yg dah betul2 berputus untuk sik maok kerja lagik...
it's nor her fault dear sir n mdm, it's yours....
kmk org suffer sbb ktk org...kmk org sik hepi sbb ktk org...
how can we excel in our work if we not happy meh?
how can we excel if we have no idea on what we are doing?

LU FIKIRLAH sendiri....

please please please..think wisely before thing become worst...

++ai sikda mention nama sapa2...yg terasa ya...sukahatilah...
ktk org sukahati molah kmk org, kmk org pun boleh la...do the same thing..
ya namanya - win win situation...hak hak..

5 comments:

Anonymous said...

hmmm... aku lak tgh bz tahap cipan merangkak.. semua nk urgent2x... non stop aku buat keje tek.. silat zohor aja.. kuar mkn sik... b.fast pun tapau...

Saidah said...

waa aku pon wehh.. bz ntah hapa2.. tensen sungguh... sib baik bos sik kaco..

Cik Hani yang Baik said...

busy boleh dimaafkan kan..mun hilang motivasi kerja? aku pun sik tauk nak naikkan semula semangat diri sendiri...mcm hilang pun ada juak semangat aku tok..

InaAhyat said...

mahani...sama la kitak ngn kamek..skang dtg keje dah sik happy..sebab ada bos baru yang kamek sik suka...so tanggak 12..keseronokkan bekerja dah hilang...

Anonymous said...

bos is always right kann.. salamm akak itteww

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...