Monday, July 27, 2009

kmk rasa nak menulis...

Sebelum kmk memulakan kerja...wpun kerja kmk byk, i decide to menulis dalam blog tok dolok...
mula2 sekali syukur sbb lengan dah sik sakit..kali sbb kepak dah ilang...
keduanya, kmk maok mengucapkan tahniah kepada kawan kmk yang telah selamat bertunang pada hari sabtu lepas..wpun kmk sik kenal siapakah gerangan tunangnya...bila maok ke jinjang pelamin kawan? semoga berkekalan hendaknya....
ketiga, hepi birthday to my sista yg dah bertunang juak..2 minggu lepas...
lps ya apa lagik nak ditulis ooo....
ok..last but not least...hari tok emncabar dikpun untuk menyiapkan dokumen FRS kmk....
mun sempat siap hari tok, kmk nak blanja dirik kmk mpun apa oo...sbb skrg tok, selera mkn kmk kurang..so, mmg bukan food la ganjaran nya..ktk org rasa apa yg sesuai?
tolong brik idea dgn kmk lok.....
till then....daaaaaaaaaaa

5 comments:

Anonymous said...

kitak nak shopping tok.. ehehe, salamm

Anonymous said...

aku lak hari2 mesti update blog ;)

Cik Hani yang Baik said...

yginsaf4: wah..dah terer kitak oo...
hasma: aku jadikannya booster jak... sbb kadang2 aku down...

Saidah said...

pegi bercuti la sine2.. mesti best..

tarikhnye blum cari lg.. org utara juak yg menjadi tunang aku ya.. keje di KL..

Cik Hani yang Baik said...

ms cuti mmg lega odah, balit ke office serabut lagik...
ntah la..aku decide ikut flow ajakla..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...