Friday, May 22, 2009

Tag from hasma

Tag from Pn. Hasmalela

sebab dah diamanahkan untuk menjawab tag tok. aku jawab juaklah...harap2 jawapannya betullah..eheh


1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda.

- ok. done


2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini:
i. mak kepada 2 orang anak lelaki yg comel dan isteri kepada En Mazlan
ii. kawan aku masa study di UNIMAS dolok...
iii. yg aku tau sekarang, nya dah gila shopping...
iv. selalu dapat hadiah ebst dari husband nya... alhamdulillah..rezeki...
v. sangat baik kepada kawan2...

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/ hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya:
selamat berkenalan ;
i. aku start blogging pada tahun 2006 mun sik silap...
ii. saat paling sedih bila aku terdelete blog pada tahun lepas...habis karya aku selama bertahun2...uwaaaa....
iii. aku obses dengan duit..tp sekarang aku dah sedar...tujuan hidup aku bukan semata2 utnuk duit...
iv. aku single and berharap one day akan ada orang akan menjadikan aku plural..hohoho...
v. sgt selective dlm berkawan..hanya berkawan dengan orang yang kimia badannya bersesuaian..
vi. sangat berusaha keras menguruskan badan..tp godaan disekeliling juak keras..
vii. aku suka masak...apa2 resipi aku cuba masak..tp selalu suka mencuba resipi barat...
viii. aku ada suka seorang 'orang'...suka dalam diam..dah beberapa tahun...ehehe...
ix. aku rasa bosan mun sikda internet...
x. aku suka tdo...eheheh

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka:
rami juak nak dipilih...aku tag juak wpun sidak dah jwb tag tok..ehehe

i. hasma : orang yang berik tag tok ngan aku. nya suka shopping....
ii. odah : nya sama mcm aku - sedang mencintai dalam diam...
iii. eena : kawan masa study di UNIMAS...tgh preggy anak ke 3. tahniah k ina..
iv. erna : kawan aku yg selalu jadi kaunselor bab hati dan perasaan...
v. princess mieza : pasukan happy tree friends di UNIMAS
vi. bunga kalas : baru kawen kawan ai tok...
vii. pfs : kawan se HL..apa lagi sahabat ku..jawab...
viii. valentino : Alumni ESQ yang sejati nya tok...
ix. & x. : anyone??? mun kmk sik tag ktk org..sowee oh....

apa tunggu lagik..jawab la..

6 comments:

Anonymous said...

tq..sb suka menjwb tag aku ya. aku rasa sku perlu stop la shopping tok. mun sik lagik ketagih..hehehe..susut kelak saving aku tek..

aku pun sik tahan godaan dlm bab menguruskan bdn. rs mcm sik sabar nk buktikan kt laki aku.. yg aku boleh krus kedak kt unimas n aku nk bag LV ya juak ;)

Saidah said...

mencintai dlm diam... hehe ada2 jak masalah hati aku tok... dolok lain, kinek tok lain, future ntah apa la pulak...

**mun ada resepi2 menu sihat, utk org2 yg maok kuruskan badan, ko share la dlm blog ko.. leh aku try :)

Cik Hani yang Baik said...

hasma: berusaha.....aku sokong usaha ko..wpun aku sering terbabas...tp awal pagi aku akan make sure aku ambil shake...

odah: yalah...hidup kt bergantung pada nasib dan ketentuan. mcm kita lepaskan balloon yg dah ditiup..kt maok nya ke depan, tp sometimes..nya patah balit ke belakang or ke kiri/kanan..yalah nasib kt..we will never know..:))

Cik Hani yang Baik said...

odah: menu sihat ada kat blog hobby...trylah lepak sinun...

InaAhyat said...

berusaha la kitak org kuruskan badan..kamek on d way to build up badan..haha..bakal mengembang aku tok...

sik sempat g nak wat tag ko ya ma...

Cik Hani yang Baik said...

sik apa k ina..ktk kembang, boleh kuncup balit..kmk kembang sepanjang masa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...