Wednesday, October 15, 2008

Perasaanku Tentang Perasaanku Kepadamu

ai rasa tajuk entry ai hari tok mmg malatop...mun maok tauk sine ai oleh tajuk ya, rujuk lirik lagu yang disertakan. Tapi part yg dikelabukan ya, boleh omitla...sik releven..sbb ai ompuan...

kenak tiba2 menulit pasal hati dan perasaan semula..haha..sbb boring n blog tok sikda entry baru...

apapun, perasaan kmk siklah sama macam dalam lirik lagu tok sepenuhnya....mungkin ada kelainan...

Perasaanku Tentang Perasaanku Kepadamu - i do like you! ai mmg suka org ya. tapi ai sik maok sakit hati, jadi ai cuba buangkan rasa suka ai ya. harap2 ai akan mendapat kejayaan...tapi, mun org ya tiba2 pandei suka ngan ai.. huhu..hepi nyer.....

Dewa 19 - Perasaanku Tentang Perasaanku Kepadamu


Hai cinta… dengarkanlah..aku ingin bicara.
Tentang aku dan kamu..tentang cintaku padamu

Chorus:
BERSAMAMU..KURASAKAN CINTA..A..BERSAMAMU..
KUMERASA RINDU..U..BERSAMAMU..KU BISA
JATUH HATI..BERSAMAMU..KURASAKAN SESUATU
YANG TAK PERNAH KURASAKAN ...SEBELUMNYA...

Ini hanya teriakan perasaanku..tentang Perasaan ku
Kepada dirimu yang semakin hari semakin menjadi jadi
Hatiku sudah memilih kamu menjadi separuh nafasku dan
Separuh jiwaku..kamu menjadi bagian hidupku..
Aku memang laki laki..yang pernah mencintai seribu wanita
Dan misterinya..tapi sekarang begitu berbeda
Bersamamu aku merasakan cinta yang lain

2 comments:

Anonymous said...

aku mmg suka lagu2 Dewa 19

Cik Hani yang Baik said...

eheh..best kan???tp hari tok n dah beberapa hari, jiwa akud ah kosong semula..mls maok piker

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...